جلب عناصر تجارت:
قرارگیری هر فروشگاهی بطور مستقیم ، تحت تأثیر استعدادهای نهایی همان تجارت
می باشد ، هر چه ترافیک پیاده گذرا از مقابل یک مغازه بیشتر باشد کارآیی
آن تجارت نیز بیشتر می شود . پیاده روها از پارکینگ اتومبیل تا محل خرید
باید طوری طرح شوند که از گذشتن خریدار بطور سرسری از مقابل مغازه های اصلی
جلوگیری کند .
یک فروشگاه حداکثر مقدار تماس را برای ویترینش لازم دارد و ویترین آن باید تا جای ممکن از هر زاویه ای قابل رؤیت .
پلان های طبقات مبلمان شده و ستون گذاری و آکس بندی اندازه گذاری ،
دیتیل های کامل ساختمان و جزییات کامل سازه ، نما از بنا ، برش های اصلی با
سازه کامل